Alla inlägg den 19 februari 2008

Av bright - 19 februari 2008 16:39


Tack alla underbara människor för era peppande o glädjande inlägg!!


Det värmer!




Av bright - 19 februari 2008 10:41

..blev lite nedslagen efter det lillalillalilla minuset förra veckan...men har ändå kört på "som vanligt"...har bytt vägningsdag och går numer på tisdagar, därför kommer detta inlägg idag och inte imorgon som "brukligt"...


hade ett litet återfall igår...tog ETT HELT paket mumsmums och klämde i mig på stört....den sista var eg inte speciellt god, men jag vet inte vad som föll i mig-jag bara fick lov att äta den oxå...nåja...jag hade det inom pointsramen, så ingen skada skedd...


blev rådd idag vid vägningen att redan nu ta bort en point, så nu ligger dagsransonen på 21points....iiik....känns lite läskigt att ha en mindre att hushålla med...men det ska väl gå det oxå... :)



-1,0 kg 




Väger nu: 90,6 kg

Total viktminskning: -22 kg

Stjärnor: 7

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards