Alla inlägg den 6 februari 2008

Av bright - 6 februari 2008 16:14

...ja en semla blev det igår-såklart! :)

beräknad i checklistan och gott samvete, men vet ni-den smakade gott, men inte lika gott som jag kommer ihåg....o framför allt fick jag lov att skrapa bort en himla massa grädde innan jag kunde äta den, för det såg bara för äckligt ut! (hade det varit innan vv, hade jag dessutom käkat upp resterna av dotterns grädde o semla)



..trots ett inte lika noggrant checklistetänk och inte så mycket ork, visade vågen på nedgång!



WOW-jag har passerat MINUS 20 kg!!


Nu börjar jag förstå att jag gått ner rejält i vikt...

det har hänt mycket de senaste två veckorna vad gäller klädstorlekar. i början märkte jag inte så mycket att jag blivit mindre, men nu går det i rasande fart! ett par utav byxorna jag inhandlade under min byxfrossa för ca två veckor sen, e redan FÖR STORA!!!


-1,3 kg

Väger nu: 91,7 kg

Total viktminskning: -20,9 kg

Stjärnor: 6


wow!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards